niedziela, 2 marca 2014

Wita Was BlueKsR.

Hello ~
Mój pseudonim to BlueKsR - dla przyjaciół po prostu Blue.
Dołączyłam tu by pisać Jednopartówki, te na zamówienie, jak i te własne. Teraz chciałabym powiadomić Was, drodzy czytelnicy, co najchętniej napiszę, a czego nawet kijem od szczotki nie tknę. ;]
 
Najchętniej stworzę Jednopartówki z paringami takimi jak:
- SasuIno
- NaruIno
- ItaSaku
- HidaHina
- SasuHina
 
Ogólnie, to wszystko co z Ino, całym Akatsuki, Hebi (Taka), członkami drużyny siódmej - napiszę z przyjemnością. ;]
Jednak, mam pewne "ale", otóż: Nie napiszę opowiadania o tematyce NaruHina. Z całym szacunkiem do jego fanów, ale ja go po prostu nie trawię.
Jeżeli chodzi o SasuSaku - to już z przymrużeniem oka, jednak - nie wykonam zamówienia z tą parą. Może się zdarzyć, że coś o nich napiszę, ale to okazjonalnie.
 
Co do Yuri, Yaoi, Hentai - bardzo chętnie. ;] Nie mam żadnych przeciwskazań. :D
Horrory, obyczaje, dramaty, romanse, itp. - jak najbardziej. ^^
 
Ah, i poproszę Was także o wyrozumiałość. Męczę się z Dysleksją. Posiadam duże problemy z interpunkcją (przecinki - staram się jak mogę, ale nie zawsze uda mi się je postawić we właściwym miejscu...)
 
***
 
Jeżeli ciągle nie wiecie czy zgłosić u mnie swoje zamówienie, to proszę mnie o to zapytać na
GG: 48275944
albo
na poczcie: lynntinn.gmail.com
 
Bardzo chętnie także, nawiąże nowe znajomości. ;]
 
Posiadam też blogi, takie jak: DM oraz MKP i ZF
Serdecznie zapraszam. ;)


 
 

2 komentarze:

  1. Hey Ho Hey! Witamy na pokładzie Młoda Damo!!
    Niech Ci z nami dobrze czas mija :)

    OdpowiedzUsuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)