poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Ano, witam




Witam serdecznie. Cieszę się, że mogę tutaj pisać. Co prawda, to już będzie szósty blog, na którym piszę (cztery moje).

Mój nick, to Saya. Dawniej nosiłam przezwisko Sakurcia, oraz Sakurcia_Haruno. O ile jeszcze ktoś je pamięta.  Pisałam na onecie. Jednakże z powodów oczywistych (onet i jego nowatorskie zmiany -.- )

Teraz jednakże jestem tutaj. Na Blogspocie. (moje blogi: 1, 2, 3, 4 )
I mam nadzieję, że nowym czytelnikom spodoba się mój styl pisania. :3

Pierwszą Jednopartówkę postaram się opublikować jak najszybciej (za pewne jakoś po między 14 a 20 kwietnia).
 Jednakże ostrzegam! Jeśli ktoś będzie mnie poganiał z zamówieniami, nie ręczę za siebie i w tym momencie mogę odmówić pisania!

Co do stylu moich partówek, to uwielbiam Romanse, Dramaty, oraz typowe Fan Fiction, Liceum, wampiry, wilkołaki, normalne życie, horrory.. 

Parringi, które jak najbardziej napiszę! I to z ogromną chęcią ^^ :

* Sasuke x Sakura
* Itachi x Sakura
* Itachi x Sasuke x Sakura
* Naruto x Hinata
* Minato x Kushina
* Shikamaru x Temari
* Ino x Sai

Plus minus w każdym opowiadaniu moim występuje przynajmniej raz hentai. Jeśli się uda, to nawet i dwa, albo trzy ^^ Zależy od mojej weny twórczej. Tak więc jak na razie przyjmę dwa zamówienia na partówkę, ponieważ muszę jeszcze wyrobić się z moimi blogami. ^^

To chyba będzie tyle :3

Pozdrawiam i do zobaczenia

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie moze być Itachi & Sakura lub Sasuke & Sakura , ale dokończ jeszcze to zaczęte :Kobieta -idealna...Jestem ciekawa co bedzie dalej z tej jednopartówki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, ze dokończę, ale proszę abyście patrzyli kto publikuje jednopartówki, bądź informacje. Na tym blogu jest parę autorów, więc na dole prossę patrzeć kto pisze. ;)

      Usuń
    2. Z niecierpliwością czekam na twoja partówkę, z chęcią przeczytam ;)

      Usuń
  2. Ino x Sai , tylko jaką taką słodką <3333

    OdpowiedzUsuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)