sobota, 13 kwietnia 2013

Prolog 'Księżniczka i Gangster'

 
 
PROLOG – Księżniczka i gangster
Siedzę w rodzinnej jadalni. Ja i moi przybrani rodzice, którzy mnie nie kochają. Są straszni. Biją mnie codziennie jak nikogo obok nas nie ma, lecz kiedy ktoś przychodzi w gości- albo muszę iść do swojego „pokoju” albo muszę udawać ich grzeczną córeczkę, którą nie jestem. Nienawidzę takiego stanu. To wkurzające nie ma co. Nabieram na widelec kawałek pokarmu.
- Żenisz się.- mówi mi ojciec. Patrzę pusto w talerz. Upuszczam widelec. Trzynastoletnia ja mdleje z bezsilności. Nikt mnie nie łapie. Po co? Taką niezdarę? Tylko uprzykrzam im życie. Zsuwam się z krzesła- dopiero wtedy mnie łapią. Zauważam tylko jakiegoś chłopaka, który wchodzi do jadani. Widzę jego czarne źrenice i słyszę okrzyk zadowolenia „ojca”.
- Panie Uchiha!- teraz już ostatecznie mdleję. Uchiha, co? Zbliża się początek końca.

~~

2 komentarze:

  1. hmmm.... nie bardzo orientuję się o co dokładnie chodzi. Lekki chaos panuje w tym prologu choć ja nie zaliczam się do GENIUSZY pisania, aczkolwiek zwrot ciekawy tylko jak dla mnie zbyt wiele jeśli chodzi o domyślenie się czy to part HinaSasu SasuSaku....czy NaruHina..skoro widnieje taki obrazek:)

    Muszę poczekać na dalszy ciąg wydarzeń by wyrazić swoją szczerą opinię i nie to że cię obrażam. Po prostu trudno mi się wypowiedzieć na tak krótkim wstępie:)
    Jednak pisz dalej, z chęcią przeczytam.

    Pozdrawiam:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed "skoro" miało być : " Pewno tak " sorki wcięło mi kilka słów:)

      Usuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)