sobota, 10 sierpnia 2013

Hinata

Ohayo ! :3
Jestem Hinata będę pisała na tym blogu  jednopartówki o Naruto !
Kocham pisać jest to moja pasja dotąd nie pisałam dużo .
Najbardziej lubie pisać :
Sakura & Itachi
Sasuke & Itachi
Hinata & Naruto
Shikamaru & Temari
Neji & Ten – Ten
Minato & Kushina
Sasori & Deidara 
Ale oczywiście będę pisała również to co zamówicie z chęcią ! <3 
Mogę pisać również o was i o kimś z Naruto ale proszę się opisać . 
 Kontakt : hinatahyuugaxdx3@gmail.com
gg :  48038372
Mam nadzieję , że przyjmiecie mnie ciepło ! :*

3 komentarze:

  1. Liczę że dasz radę !

    OdpowiedzUsuń
  2. kogóż my tu mama *o*
    czekam na jakąś partóweczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. będę z niecierpliwością na notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)