piątek, 6 września 2013

Alexxis

Ohayo~!
     Jestem tu nową pisarką i witam wszystkich. Pisanie jest jedną z wielu moich pasji i strasznie się cieszę, że mogę udzielać się na tym blogu. Mam też nadzieje, że ktoś, może chociaż w jednym procencie znajdzie w moich notkach coś ciekawego. Piszę o wszystkich parach, aczkolwiek nie każdą lubię. Lubię robić coś dla kogoś, więc zapraszam do zgłaszania się po historyjki. Będę starała się spełnić każde wymagania. Jeśli ktoś pragnie dowiedzieć się jak piszę przed dodaniem mojej pierwszej notki z paringiem zapraszam do mnie.
     Pisze każdy gatunek łącznie z hentai, yuri czy yaoi. Trójkąciki, czy orgie również wchodzą w grę.
Uwaga!
Niektóre z moich notek mogą być brutalne.
  

Dziękuję za poświęcony czas i pozdrawiam.
                                                                                                                                      Alexxis

2 komentarze:

  1. Witamy ;) Czekam z niecierpliwością na twoją pierwszą jednopartówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O świeżaczek!! No witamy serdecznie mam nadzieję że szybko napiszesz pierwszą jednopartówke :) Idę składać do ciebie zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)