sobota, 31 sierpnia 2013

Ahiru

Jak w tytule, wielka hejka dla Was! Miło mi ogłosić, że zostałam przyjęta do grona pisarek z tego bloga i od dziś będę współtworzyć wszelkie jednopartówki.
Kocham pisać, a czasem mam jakiś drobny pomysł i wtedy potrzebny mi nie cały blog z osobnym opowiadaniem, ale tak jak tu, jedna-dwie notki. Lubię też wyzwania, dlatego zapraszam do zgłaszania się do mnie po historyjki!
Więcej o mnie dowiecie się TU [osobna podstrona].
O czym piszę nie powiem, bo za dużo by wymieniać. Powiem lepiej, czego nie piszę:
-hentai
-yuri
-yaoi
Reszta jak najbardziej. Choć jeśli czujecie, że jest to... Dziwne? Straszne? Pokręcone? To wystarczy napisać na gg [47400216] lub w komentarzu (ale prędzej gg). Ach, no i z wielką chęcią napiszę dla Was jednopartówkę "Naruto OC" ;D Wystarczy w zgłoszeniu dodać punkt, w którym krótko opiszecie wygląd i charakter postaci.
To by było na tyle z mojej strony... Postaram się sprostać każdemu wyzwaniu ;D

4 komentarze:

  1. Witamy ;))
    Z niecierpliwością czekam na twoją jednopartówkę ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję, dziękuję ;D
      Myślę, że niedługo coś naskrobię, ale na razie muszę do jutra napisać prawie calusieńki rozdział, więc tego xD

      Usuń
  2. No ja tez się cieszę, ze jesteś w naszym gronie ;) czekam na twoja partówkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohayo ! Powodzenia w pisaniu i weny życzę ! :*

    OdpowiedzUsuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)