środa, 17 kwietnia 2013

' Nie mogę o nim zapomnieć' cz.1

            Rok 1603 - Era Edo- rządy Ieyasu Tokugawa
          Siwowłosy samurai szedł sobie spokojnie przez zaludnione ulice miast. Rozglądał się we wszystkie strony. To w lewo to w prawo. Szukał czegoś, a raczej kogoś. Musiał spotkać się ze swoim przyjacielem, którego nie widział już dobrych kilka lat. Może cztery, a może pięć lat temu? 
          Rozglądał się po wszystkich twarzach, aby zauważyć przyjaciela. Niestety po kilku godzinach nudnego poszukiwania postanowił zajść do którejś z restauracji. Otworzył drzwi i szybko wszedł do środka. Usłyszał liczne komentarze w kierunku pewnej kelnerki. 
- Ejj...- powiedział jeden z osiłków i przywołał do siebie dziewczynę o fioletowych włosach. Uśmiechnęła się do niego cwaniacko i uderzyła w policzek. Naburmuszona obróciła się i poszłą w stronę kuchni. 
- Porządna restauracja, a tacy pijacy...- powiedziała do siebie. 
- Takie uroki Edo.- odpowiedział wchodzący do pomieszczenia siwowłosy chłopak. 
- Kto ci tu pozwolił wejść?!- krzyknęła zła i podirytowana. 
- Em...- powiedział lekko zmieszany. Brązowooka wzięła do ręki wałek i zaczęła wymachiwać nim przed chłopakiem.- Ej, ej! Ja Ci nic nie chcę zrobić!
- Tsa...- powiedziała- Wszyscy tak mówią, a potem i tak robią co chcą!
Podirytowany Kakashi chwycił do prawej ręki wałek i odrzucił go daleko od niej. Spojrzeli sobie przypadkowo w oczy. 
- Te oczy...- powiedziała. Rozluźniła mięśnie. Westchnęła raz po czym uderzyła go w nos.- Po co tu przyszedłeś?! Synu 'Białego Kła', a zarazem kuzynie Ieyasu?!
- A więc jednak mnie rozpoznali...- powiedział i podszedł do drzwi. Nacisnął na klamkę- A właściwie Ieyasu-sama jest moim wujkiem.
Dziewczyna uśmiechnęła się delikatnie. 
- A więc dziadziuś mi tego nie powiedział... Cóż... Pech.- powiedziała sama do siebie. Wyszła z kuchni i znów zaczęła swoją ciekawą pracę. 
          Szedł rozmyślając nad dzisiejszym spotkaniem. 
~ Jeszcze nigdy nie spotkałem takiej dziewczyny, która robi co chce i mówi co che. Dziwna jakaś... Ale teraz nie powinienem się tym zamartwiać, przecież za niedługo ma być pojedynek. Powinienem się do niego przyłożyć, bo gdy przegram z którymś z nich wujek mnie zabije i karze moje zwłoki wysłać, gdzie daleko.~ pomyślał przerażony~ Ale jestem ciekawy czy ta dziewczyna będzie na tym czy też nie. Fajnie, by było gdyby jednak tam była. Mógłbym mieć jeszcze większe szanse na wygranie^^
Hatake spuścił zrezygnowany głowę i uśmiechnął się pod maską.
- A właściwie czym ja się martwię?- powiedział głośniej- Zapewne będą tylko amatorzy. 
Po wypowiedzenia tych dwóch zdań usłyszał szmer w krzakach, jakby coś nie chciało, żeby wycofał te ostatnie zdanie.
- Dziwne...- powiedział przewracając oczami. Po chwili zaczął się rozglądać. Nagle wyskoczył na niego pies. Był rasy dzisiejszego owczarka niemieckiego. Zwierzę zaczęło oblizywać zdziwionego samuraja.
- H-Hej... Czekaj...- powiedział śmiejąc się. Pogłaskał go po główce. Spojrzał jeszcze czy nie ma jakiegoś znamienia. - Czyli jesteś bezpański. Chodź pójdziemy do mnie. 
Osiemnastolatek przywiązał zwierzęciu do szyi sznurek i razem z nim zaczął podążać w stronę swojego domu.
           W końcu Kakashi (wraz z nowym psem) weszli do domu. Oświetlając jego wnętrze Hatake rzucił kluczyki na kredens, puścił zwierzaka, aby pochodził po nowym mieszkanku i usiadł na kanapę, która po chwili zaskrzypiała. Mimo wszystko chłopak był uśmiechnięty. Po kilku minutach miał zamiar zasnąć, lecz 'obudziło' go szczekanie. Jak się potem okazało pies był bardzo głodny, a siwowłosy musiał mu kupić jedzenie. 
- Po co ja Cię brałem?- zapytał psa i spojrzał w jego oczy- Szkoda, że nie umiesz mówić. 
- Skąd wiesz...?
~~~
Od autorki:
No i jak Ci się podoba ta część droga Ami-chan? Mam nadzieję, że przynajmniej troszkę. Nie mogę się doczekać twojej opinii. ;3 
A no i zapraszam do zamawiania ;p 
Moja pierwsza partówka na zamówienie <33 

2 komentarze:

  1. o3o Dziękuję za genialną notkę!
    Fajnie się zaczyna i Jestem ciekawa co będzie dalej z tym psem... Mam też nadzieję że Anko pojawi się na "tajemniczym" pojedynku ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka...czekam na następną...pisz tak dalej...zapraszam też do siebie http://ss-partowki-by-aimi.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)