wtorek, 23 kwietnia 2013

'Nie mogę o nim zapomnieć' cz.2

          - Skąd wiesz...?- zapytała stojąca w oknie uśmiechnięta dziewczyna. Chłopak odsunął się automatycznie do tyłu, czego skutkiem było wylądowanie na fotelu.- Ukradłeś mojego psa!
- Że co proszę?!- krzyknął zaskoczony siwowłosy. Spojrzał na pupila, a potem na nią- Ale jak kiedy?!
- Od pięciu lat.- powiedziała spokojnie- Chodź Tsubaki. 
Pies ruszył się z miejsca. Podszedł do pani merdając ogonkiem. Kakashi zaczął się do niej przybliżać. Po chwili szczęśliwy szczekał. 
- Łeeee ;__;- powiedział załamany Kakashi- Rena!!
- To jest samiec.- odpowiedziała mu dziewczyna. 
- No i co!!- krzyknął- A właściwie skąd wiedziałaś gdzie mieszkam?
- Tajemnica.- odpowiedziała, weszła na parapet i razem z psem wyskoczyli przez okno. Smutny Kakashi spojrzał przez okno i chusteczką wymachiwał pupilowi. 
           Następny dzień minął Hatake bardzo nudno. Znudzony szedł do tej samej restauracji w której spotkał tę dziewczynę, którą nawet nie zapytał o imię. Po chwili doszedł do upragnionego miejsca i nie czekając aż ów fioletowowłosa wyjdzie z miejsca pracy wszedł do środka. Doznał szoku. Zauważył jak Ona walczy z jakimś osiłkiem na miecze. Bardzo dobrze jej to szło, kiedy miała już dostał w rękę kataną przeciwnika Kakashi jako bohater uratował ją odbierając cios swoją bronią. Bronie stykały się o siebie. 
- Poradziłabym sobie...- powiedziała brązowooka patrząc się wściekle na chłopaka. 
- To ja Cię ratuję, a ty mi taki tekst ;_;- powiedział załamany.
- Mówię ci... Poradziłabym sobie...- powiedziała spokojnie. Podeszła do baru i zamówiła sobie coś do picia. Po chwili dziewczyna zniknęła zostawiając oszołomionego Kakashiego samego ze swoimi porypanymi myślami. Po kilku godzinach także wyszedł z knajpki i wszedł na ulice Edo. Westchnął dwa razy i spojrzał na ludzi. Znał prawie wszystkich z dzieciństwa, kiedy nagle rozpoznał Go. Swojego przyjaciela i Ją. Przyjaciółkę w której był niegdyś zakochany. Obito i Rin.
- Obito! Rin!- krzyknął i machnął do nich. Spojrzeli na niego i po chwili uśmiechnęli się. Brązowowłosa wbiegła w jego objęcia, a chłopak przybił z nim 'sztamę'. Nohara uśmiechnęła się.
- Jak? Gdzie? Kiedy? Którędy? Skąd? Z kim? Dlaczego? Po co? Na co? Tutaj przybyłeś?!- krzyknął Uchiha.
- Ja przybyłem na chwilkę. Na turniej w którym mam nadzieję, że pokonam jego wnuka.- powiedział spokojnie.
- Ciekawa jestem kim on jest^^ Zapewne jakiś przystojniak!^^- krzyknęła podniecona Rin i po chwili poczuła słodkie usta na swoich wargach.
- Kiedy wy?!- krzyknął zły chłopak odsuwając się.
- Od kiedy ty odszedłeś...- powiedział załamany brązowowłosy i przyciągnął do siebie dziewczynę.- A co tak właściwie u ciebie?
- A nudy...- odpowiedział- Spotkałem taką dziewczynę... Tylko, że nie pamiętam jej imienia...A... An...Ank...
- Ja mam przyjaciółkę Anko...- powiedziała spokojnie ukochana Obito.
- Właśnie Anko!- krzyknął. Spojrzał na przyjaciół uśmiechnięty. Pocałował na pożegnanie Rin i uśmiechnął się do Obito- Arigato! Sayonara!
- Pa...- odpowiedział Uchiha- Ewidentnie podrywa mi dziewczynę.
- Nie bądź taki zazdrosny.- pocałowała go namiętnie.
           Kakashi biegł dosyć szybko przez ulice Edo. Był bardzo zestresowany.
- Przepraszam nie wie pan gdzie mogę znaleźć pannę... Anko!- krzyknął szczęśliwy.
- Pan szuka wnuczki Tokugawa?- zapytał zdumiony przechodni.
- Nie wiem.- odpowiedział.- A są tu inne Anko?
- Nie .- opowiedział spokojnie.
- A no to o nią chodzi....
~~~
Od autorki:
Przepraszam za długość notki, ale więcej nie potrafiłam... A w dodatku chyba zostałaś zmuszona do zmiany autorki do pisania tego opka, gdyż ja mam już jutro urlop i nie wiem kiedy Internet mi załączą. ;/ Cholerka jasna. Smutne Sayonara.

2 komentarze:

  1. Wspaniała notka!*-* Kakashi i te jego teksty XDDD
    A Anko jak zwykle samowystarczalna (tak sie to pisze? xd) Uśmiałam się na tym^^ Wiesz co? Ja już wiem czemu jest wzbronione picie przy komputerze... Gdy czytałam początek notki z wątkiem o psie to ze śmiechu oplułam sobie ekranxd
    Myślałam, że zasne z uśmiechem na twarz, a tu taka smutna wiadomość...
    TTT.TTT Wracaj szybko!! Już tęsknie! Masz świetne opka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wrócisz szybko! ;-;
    W każdym razie notka BOSKA! Zaczyna się rozkręcać i fajnie, że wcisnęłaś do opka Obito i Rin. <3 Anko i Kakaś z tym psem mnie rozbroili xDDDDDDD Czekam na cz. 3 z niecierpliwością i pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)