sobota, 27 kwietnia 2013

Zochan


Ohayo, mina!
Jestem Zochan, jak już zdążyliście (albo i nie zdążyliście) zauważyć będę się zajmowała pisaniem jednopartówek o tematyce „Naruto”.
Mam trzy blogi, pisanie idzie mi dobrze. Kocham to robić. Pozwala mi to na oderwanie się od rzeczywistego, nudnego świata. Moja wyobraźnia jest dość bujna, z czego bardzo się cieszę.
Przyjmuję zamówienia. ^^
Co piszę? Opowiadania fantastyczne, wojenne, dramaty i romanse. Natomiast na tym blogu chętnie napiszę:
- Sasuke & Sakura
- Itachi & Sakura
- Shikamaru & Temari
- Naruto & Hinata
- Sakura & Kakashi
- Neji & Ten – Ten
- Minato & Kushina
- Akatsuki (do wyboru do koloru)
- Opowiadanie z czyjejś perspektywy, jeżeli konkretnie powiecie w czyim imieniu ma zostać wykonane i zarysy fabuły.
Tyle ode mnie. :D
Kontakt:
GG: 35087569
E – mail: zosiaszyp@gmail.com

2 komentarze:

  1. Wysłałąm Ci wiadomość na e-maila. Dotarła??
    Miałam problemy z wysyłką=,= Upewniam się

    OdpowiedzUsuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)