czwartek, 30 maja 2013

Mroczne Powitanie

Cześć jestem Mroczna Elfka i pochodzę z Podmroku. Zostałam wysłana na Ziemię z pewną misją (ale jej wam nie zdradzę), a jako, że jestem na Ziemi to postanowiłam pisać blogi, jednopartówki itp.

A tak na serio to… jestem blondynką (xd), śpię na lekcjach, noszę okulary, próbuję rysować, gram w RPGi, oglądam anime i czytam mangę.

Właśnie!

Więc tak, przyjmuję zamówienia na praktycznie wszystko. Yaoi, yuri, hentai, najdziwniejsze paringi też są mile widziane :). Jeżeli chcecie paring z OC, to proszę byście podali mi jej wygląd, najlepiej na mailu (mroczna.elfka@gmail.com) albo na GG (47511416) lub przy zgłoszeniu. Byłoby dla mnie również prościej gdybyście podawali jako taki zarys fabuły, ale nie jest to konieczne.

Może jeszcze coś w stylu autoreklamy… podam wam blogi, gdzie możecie mnie znaleźć
mroczne--opowiadania.blogspot.com
mroczne--zycie.blogspot.com
owocowe-oceny.blogspot.com

Pozdrawiam was wszystkich!
Mroczna Elfka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)