piątek, 17 maja 2013

'Nie mogę o nim zapomnieć' cz.3

            Kakashi stał zły. Patrzył się na nieznajomego mężczyznę z żądzą w oczach mordu. Chciał go zabić za to, że dowiedział się takiej prawdy... On i ta dziewczyna... Byli... Rodziną... (?) Chłopak spuścił zdenerwowany głowę i ukłonił się do Rokuwy.
- Arigato...- powiedział cicho i odbiegł z miejsca zdarzenia.- Nie rozumiem dlaczego Anko... Zrobiła mi takie świństwo! To jest... Eh! Jakby to ująć! Nie wiem! Jestem wkurzony na maksa! A dobra już wiem! Nie... Jednak nie! Chwila! Nie to też nie! A może! Nie to na pewno nie to! To jest...! Chore!
- Pan jest chory?- zapytała staruszka. Była niska, miała garba, a w ręce trzymała laskę o którą się podpierała.
- Nie nie jestem! Pani jest głupia czy posrana?!- krzyknął pod wpływem emocji.
- Że jaka jestem?- zapytała spokojnie.
- Głupia i posrana!- krzyknął wściekły.
- Straże!- krzyknęła, a obok niej pojawiło się kilka naprawdę mosiężnych mężczyzn.
            Zabrali siwowłosego za ręce i zaprowadzili do królewskiego więzienia. Chłopaki kiedy tylko tam wylądował wściekł się. Zaczął pięściami uderzać o ścianę pomieszczenia. Nie było mu to na rękę, gdyż za kilka dni miał wystartować w walce... I to jeszcze z nie byle kim... Tylko bratem Anko. Uśmiechnął się, kiedy usłyszał czyjeś kroki.
~ No to się urywamy...- powiedział z szyderczym uśmiechem, kiedy osobnik był blisko jego celi Kakashi zaczął przedstawienie.
             Chwycił się za serce i udał, że ma atak. Przerażony strażnik oczywiście musiał mu otworzyć i zabrać go gdzieś, lecz nie zdążył, gdyż został zabity.
- Miałem dzieci...- powiedział sprawcy. Hatake jednak się nie wzruszył tylko pędem ruszył w stronę zamku. Chciał na niego napaść zabić przy okazji Anko i mieć ją głęboko gdzieś. Nie wyobrażał sobie, jednak życia bez tej landrynki. Chwycił za swój miecz i znów zabił kilka ze strażników.
- Słabi...- ocenił.- Sam król zapewne będzie słabeuszem. Nie mam się co wysilać... Mam farta co do mordowania ludzi... Hehe. No nic... Oby tylko mnie nikt nie zau...
- O siema Kakasiuniuniuinui.!- krzyknęła młoda dziewczyna. Hatake stał w miejscu zdziwiony. To kogo tam zobaczył... To była po prostu masakra.
- Roka?!- krzyknął i opadł bezwładnie na ziemię.
             Nienawidził tej dziewczyny z jednego względu - fanka bez pohamowań. Musiał się jej jakoś pozbyć tylko nie wiedział dokładnie jak. Uśmiechnął się do niej sztucznie po czym zniknął.
             Pojawił się za to na dziedzińcu zabijając po kolei każdego ze straży. Nie spodziewał się jednak wnuka pana Tokugawy. Kiedy zaczął z nim walkę był pewny, że przegra. Chciał się nawet poddać, lecz wtedy ujrzał jak król Edo zabił niewinnego żebraka. Wściekł się i to bardzo. Złość przerodziła się w nienawiść, a całe dobro jakie kiedyś czuł do wuja... Zniknęło... Chciał go już na miejscu zabić, lecz zamiast tego... Uciekł. Tak bez powodu... A może jednak miał powód... Do końca tylko nie rozumiał jaki powód. Całe dobro jakie płynęło z jego serca znów powróciło. Nie miał zamiaru zabijać nikogo ze swojej rodziny.
             Kiedy biegł przez ulice Edo wszyscy się na niego patrzyli. Byli zdziwieni. Nigdy się jeszcze tak nie czuli... Przecież obok nich biegł właśnie morderca. Jeden z nich był nawet ciekaw co zrobi Kakashi, kiedy zaatakuje go kamieniem. Odważny osobnik wziął do ręki rzecz i rzucił w plecy biegnącego osiemnastolatka. Hatake od razu pojawił się przy nim i oderżnął mu gardło.
- Niech nikt więcej się do mnie nie zbliża!- krzyknął na całe miasto.
            Teraz to już spokojniej mógł biec przez miasto nie myśląc nawet o swoich kłopotach związanych z samurajami... Mógł tylko czekać na rozwój wydarzeń.
~~~
Od autorki:
W końcu powróciłam! Mam nadzieję, że ci się ta część spodobała. Choć mi się tam nie podoba. Za szybko się akcja rozegrała, ale spoko będzie jeszcze kilka części mam nadzieję, że 10-6, ale nie wiem... W zależności ile czasu. Sayonara! A no i mam pytanie chciałabyś hentai czy też nie? ^^
Pierwsza noc Kakashiego w więzieniu Edo

1 komentarz:

  1. Wybaacz, że tak późno komentuje, ale miałam małe problemy techniczne :C
    Hentai możesz wtrącić, a ogólnie notka niesamowita. Kakashi ^^ jaki słodziak...
    I mam pytanie:Ile zchcesz jeszcze napisać notek do opka?

    OdpowiedzUsuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)