środa, 19 czerwca 2013

Allia

Cześć wszystkim! Miło mi was poznać. Nazywam się Allia i od dzisiaj będę zajmowała się pisaniem jednopartówek. *kłania się nisko*

Aktualnie o tej tematyce posiadam bloga sasusaku, którego regularnie prowadzę ;)

Lubię paringi wszelkiej maści, więc jeśli chodzi o zamówienia to mam tylko kilka zastrzeżeń.

- Nie wykonuję zamówień o tematyce yuri
- Bardzo chętnie wykonuję te o tematyce yaoi ;)
- Nie napiszę też nic o Karin (z szacunkiem dla jej fanów, ale naprawdę jej nie trawię)
- Nie mam zastrzeżeń co do pisania hentai, ale proszę się ze mną skontaktować, przed złożeniem zamówienia o tej tematyce
- Całą resztę paringów napiszę z ochotą ;)

Można się ze mną skontaktować przez:
~Podanego wyżej bloga
~GG: 55307224
~E-mail: allia96@o2.pl
Dziękuję bardzo za przyjęcie mnie do grona autorek ;)))

(〜 ̄▽ ̄)〜

2 komentarze:

  1. Owocnego pisania, Kurotenshi. :) Mam nadzieję, że większość, co będzie dane mi od ciebie przeczytać, to raczej klasyki pairingów. :P

    Pozdrawiam,
    Ciocia Kosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się nie zawieść twoich oczekiwań ;)

      Usuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)