czwartek, 25 lipca 2013

Wypadek-przypadek cz.2

- Dzień dobry, śliczna - Sakurę obudził ciepły głos Itachiego.
Gdy dziewczyna podniosła głowę, zmrużyła oczy. Oślepiły ją poranne promienie słońca. Po chwili przetarła oczy i rozejrzała się wokoło. Tuż obok niej leżał Itachi. Poczuła też zapach świeżo zaparzonej kawy.
- Jak się czujesz? - zapytał z troską starszy Uchiha.
Sakura nie zdążyła odpowiedzieć na pytanie, ponieważ Itachi wcisnął jej do rąk kubek gorącego napoju. Upijając łyk, uśmiechnęła się uroczo do chłopaka.
- Teraz już mi lepiej. Wiesz, wracając do naszej wczorajszej rozmowy...
Nagle rozległo się agresywne pukanie do drzwi. Dziewczyna speszyła się i zarumieniła, zauważając, że ma na sobie tylko koszulę Itachiego. Szybko więc przykryła się pościelą. Itachi spojrzał na nią znacząco. Sakura jeszcze bardziej się zarumieniła.
- Już otwieram - powiedział głośno Uchiha.
W drzwiach młoda Haruno ujrzała dwie postaci. Jedną z nich był wysoki i szczupły mężczyzna o niebieskich oczach z przydługą blond grzywą. Wydawał się nawet być uroczy na swój sposób. Natomiast obok niebieskookiego blondyna stał nieco niższy rudy chłopak z chłodnym spojrzeniem.
- Co was sprowadza? Mieliśmy się spotkać dopiero wieczorem - zaczął Itachi.
- Sprawy się trochę skomplikowały - oznajmił rudy chłopak.
- Co ty pieprzysz, Sasori? - syknął ostro Uchiha.
Itachi nie był już tym spokojnym i czułym chłopakiem, który jeszcze niespełna kilka minut temu leżał obok Sakury. Ta natomiast poczuła się nieswojo, ale dalej przysłuchiwała się rozmowie, którą prowadził Itachi z dwiema tajemniczymi postaciami
- Widzieliśmy Sasuke, jak rozmawiał z Naruto, wiesz co to oznacza? - zapytał Sasori.
- Kurwa, czyli Naruto chce wykorzystać mojego brata, żeby się na mnie zemścić?
Sasori i Deidara popatrzyli po sobie i obydwoje kiwnęli głową.
- Ale przecież Sasuke kocha Sakurę, tak mi się przynajmniej wydawało. Coś mi się tutaj nie zgadza...
- Co ty się do jasnej cholery dzieje?! Itachi, masz w tej chwili o wszystkim mi powiedzieć. Nie zniosę tego dłużej. Moje życie do tej pory było tylko jednym wielkim kłamstwem, tak?! - krzyknęła pełna gniewu Sakura.
- Nie czas teraz na wyjaśnienia - oznajmił chłopak.
Dziewczyna wyciągnęła zza pleców pistolet i przyłożyła go sobie do krtani, mówiąc:
- Albo w tej chwili mówisz mi, kurwa, o co tu w tym całym bagnie chodzi albo nie ręczę za siebie.
Cała trójka spojrzała na Sakurę wielkimi oczami. Itachi nie mógł uwierzyć, w to co widzi. Jednak nie przejął się tym bardzo. Był pewny, że Sakura nie byłaby w stanie sobie nic zrobić. Nie zostawiłaby go przecież tutaj całkiem samego.
- Dobrze więc, w dzień twojego wypadku stało się coś jeszcze.
- Co takiego? - wtrąciła z niecierpliwością Sakura.
- Zginęła dziewczyna, Hinata. Po tym jak wybiegłaś na ulicę, wsiadłaś do samochodu, ale ja nie pozwoliłem ci prowadzić. Zaproponowałem ci, że odwiozę cię do domu i ty na to przystałaś. Chociaż wiedziałem, że jestem pijany, nie bałem się usiąść za kółkiem. Byliśmy już jakieś niecałe dwa kilometry od twojego domu, a wydarzył się wypadek. Hinata z niewiadomych przyczyn znalazła się wtedy na drodze. Nie zdążyłem wyhamować, potrąciłem ją, po czym uderzyliśmy w drzewo. Mi akurat nic się nie stało, ale tobie i Hinacie owszem, tyle, że ty kurczowo trzymałaś się życia, dziewczyna natomiast nie. Teraz Naruto chce się na mnie zemścić, po tym jak zabiłem jego ukochaną. Domyślasz się w jaki sposób?
- Chce zabić mnie - odpowiedziała Sakura.
- Dlatego po wypadku chciałem, żebyś była z Sasuke. Przy nim jesteś bezpieczna. Chociaż nie podoba mi się fakt, że Sasuke gadał z Naruto, akurat wtedy kiedy cię przy nim nie było.
- To co teraz robimy? - zapytał Deidara.
- Musisz wrócić do Sasuke, Sakura. Do tej pory postaram się coś wymyślić - odpowiedział Uchiha.
- Czyli wrócisz po mnie, tak? - spojrzała na Itachiego Sakura oczami pełnymi nadziei.
- Wrócę - odpowiedział, muskając dziewczynę po policzku - obiecuję.

4 komentarze:

  1. oj coraz bardziej mi sie to podoba :)
    czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah ale super coraz bardziej gorąca robi się ta sprawa.Czekam na nexta a i fajnie że 2 część się jeszcze dzisiaj pojawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam oby dwie części mi sie podobały i to bardzo. Jestem ciekawa co knuje Naruto i Sasuke? Hm... Czekam na kolejną częśc od ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dwie części są niesamowite *.* Udany pomysł,świetne wykonanie:) czekam na newsa :*

    OdpowiedzUsuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)