czwartek, 5 września 2019

REAKTYWACJA

Hej,
piszę w związku z reaktywacja bloga. Zamierzam wrócić do życia na tym bloga w towarzystwie dwóch pisarek. Pierwszą jest Pyromaniac (Michiru) jaka z miłą chęcią zadeklarowała się do powrotu. Pisze dwa blogi o SasuSaku i ItaSaku. Drugą Kari (Sakura Haruno), która pisze blogi ItaSaku. Niestety jako jedyna administratorka bloga zaniedbywałam czytelników, wiec drugą jaką będzie mi pomagać w prowadzeniu jest Pyromaniac. 
Zmierzam też do tego, że zamówienia, które są w kolejce zostaną zlikwidowane, ponieważ minęło sporo czasu od ostatniego wpisu. Postanowiłyśmy, że żadna nie dokończy zamówień. Chyba, że znajdzie chęci i czas na napisanie. W związku z tym jeśli ktoś będzie chciał złożyć do nas ZAMÓWIENIE będzie musiał uważnie obserwować notatki pod rozdziałem czy dana autorka przyjmie i w jakiej ilości!
Jednopartówki będą z opowiadaniami z anime Naruto, ale jeśli pisarka będzie miała na napisanie własnych wymyślonych postaci czy nawet z innych anime, nie mam nic przeciwko - Kimi. 
Następna sprawa... Blog zostanie reaktywowany w październiku - drugim tygodniu - i będzie prowadzony systematyczne (wobec naszych możliwości). 
Przechodząc dalej, jeśli którakolwiek autorka bloga, jaka pisała z nami będzie chciała wrócić to zapraszam do kontaktu przez messengera na stronie blogowej: BLOGI KIMI. Rzecz biorąc pragnę, aby nikt nie obraził się za moje decyzje. Rozdziały wasze będą również na stronie wattpad podpisane waszymi nickami. 
To raczej większość co chciałam przekazać, aby nikt się nie obraził. Jeśli jednak was rozgniewałam to przepraszam, nie takie są moje intencje. Mogę jedynie prosić o wasze wybaczenie.
 W każdym razie do zobaczenia w październiku. 
Pozdrawiamy, 
załoga jednopartówek:
Kimi-san, Pyromaniac, Kari -  Sakura Haruno. 


 Sygnaturka zrobiona przeze mnie (Kimi-san) Przedstawia Sakure Haruno (anime Naruto) kunoichi Wioski Liścia. Jeśli ktoś chce pobrać to zezwalam, ale uprzednio proszę napisać na jakiego bloga z dokładnym adresem!

1 komentarz:

  1. Yay w końcu <3 Lecimy z tym, kilka historii czeka na dokończenie, a ile jest do napsania!

    OdpowiedzUsuń

Etykiety:

FugaMiko (4) Hinata (1) Itachi (7) ItaSaku (56) ItaSasu (1) KakaAnko (1) KakaSaku (2) Madara (1) MadaSaku (3) MadaSakuIta (3) Minakushi (2) Naruto (1) Sakura (9) Sasosaku (2) SasuIno (1) Sasuke (5) SasuSaku (2) yaoi (1) Zamówienie (26)